Глушківська ЗОШ І-ІІІ ст. Куп’янський р-н



0


Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Категорії розділу

Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт про діяльність школи

Аналіз роботи педагогічного колективу Глушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

у 2014/2015 н.р.

Навчально-виховний процес у 2014/2015 навчальному році був організований згідно Статуту школи (нова редакція),  затвердженого рішенням VІІ сесії VІ скликання Куп’янської  районної ради Харківської області 28.03.2011 р. з метою забезпечення оптимальних умов фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості школярів, здобуття ними рівня навчальних досягнень, що відповідає потенційним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів і схильностей.

           У 2014-2015 навчальному році педагогічний колектив продовжував працювати над проблемою: „ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ НА ОСНОВІ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ, РОЗВИТКУ ЙОГО ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЧЕРЕЗ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ, реалізовував ключові завдання  школи.

В лютому 2012 року Глушківська ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшла державну атестацію. Згідно наказу відділу освіти школу визнано атестованою з коефіцієнтом 49,38 (достатній рівень). Складено корекційну карту по усуненню недоліків, виявлених під час атестації. В 2014/2015  робота школи була спрямована на усунення недоліків і буде продовжуватись в 2015/2016 н.р.

 Державно-громадське управління школою.

Трансформація школи в громадсько активну

Інноваційну модель управлінської діяльності наша школа почала реалізовувати з січня 2008 року через участь в обласному програмно-цільовому проекті „Громадсько активна школа як інноваційна система управління закладом освіти”.

Досвід роботи школи за темою «Трансформація класичної школи в громадсько активну через адаптивне державно-громадське управління»  було схвалено на рівні методичною радою відділу освіти (протокол № 3 від 05.05.2011 року) та методичною радою КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (протокол   від  26.05.2011 року).

Найвищий орган громадського управління  загальношкільна конференція. У період між загальними зборами діє Рада школи, піклувальна Рада. На рівні батьків управління представлено батьківськими зборами, на рівні вчителів – педагогічною радою, на рівні учнів – органами учнівського самоврядування.

 Організація навчально-виховного процесу

На виконання статті 35 Закону «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 р. № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77- РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають на території Глушківської сільської ради. Школа задовольняє Конституційне право кожного громадянина мікрорайону на здобуття повної загальної середньої освіти. У школі проводиться систематична і цілеспрямована робота по залученню дітей шкільного віку до навчання та отримання ними повної загальної середньої освіти. На 01.08.14 р. були складені списки дітей шкільного віку, списки дітей мікрорайону школи, які за станом здоров`я не підлягають навчанню, та списки дітей(учнів школи), які мешкають за межами Глушківської сільської ради. За результатами обліку дітей шкільного віку в мікрорайоні школи проживало 121 чол. віком від 6 до 18 років(станом на 01.08.2014 р.), що підлягають охопленню загальню середньою освітою.

З них охоплено навчанням:

-74 чол. в нашій школі;

-31 чол. в інших школах, що становить 24 % від загальної    кількості дітей шкільного віку (21 з них не проживають на  території сільради );

-8 чол. в ПТНЗ ;

-5в ВНЗ

Кількість дітей на початок навчального року (станом на 17.10.14 становила 103 учнів, на кінець – 111.  Середній показник наповнюваності класів складає 11 учнів (у минулому році – 9,5).

24 учнів з інших мікрорайонів навчалось в нашій школі, що становить 22 % від кількості учнів школи.

У 2015 навчальному році Глушківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів закінчили: 11 учнів 9 класу, 8 учнів 11 класу.

Підготовчі заняття для майбутніх першокласників проводились дитячим садочком, який поновив свою роботу в жовтні 2013 року.

Демографічна ситуація на території Глушківської сільської ради поки що не поліпшується, тому прогнозується незначне зменшення кількості учнів у школі.

Мережа гуртків  в  порівнянні  з  минулим  роком зменшилась.   Охоплення учнів позашкільною освітою як і в 2013/2014 н.р. становило 100%. Працювало три гуртка від  районного Будинку дитячої та юнацької творчості( в минулому році – чотири) ,  один  гурток –  від ДЮСШ . Свої творчі здібності учнів розвивали також в гуртках від СТОВ «Мрія».

 В 2014/2015 навчальному році був організований підвіз учнів за рахунок бюджетних коштів за програмою «Шкільний автобус» власним шкільним автобусом, який було придбано на початок 2012/2013 н.р., що значно полегшило зручність перевезення не лише до школи, а й на різноманітні олімпіади, змагання. Для підвозу дітей додому було організовано два рейси – для молодших і старших школярів. Посада водія-механіка введена до штатного розпису школи.

Функціонують два комп’ютерних класи, що заходяться в одному приміщенні (4+1) і (6+1). Забезпеченість учнів комп’ютерами становить 11 чол. на один комп’ютер.

Психологічний супровід учнів здійснювався практичним психологом, що працювала на 0,5 ставки за сумісництвом.

Медичне обслуговування учнів здійснюється сестрою медичною та сестрою медичною з дієтичного харчування.

На кінець 2014/2015 навчального року штат школи становив 34 чоловіка. З них – 22 педагогічних працівників і 12 – обслуговуючий персонал.

 Результативність навчально- виховного процесу

У 2014/2015  навчальному році навчально-виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Працюючи над створенням інноваційної моделі сільської школи як «Школи самовизначення», реалізуючи модуль «Від учня освіченого – до учня здорового, творчого, професійного» з метою вивчення якості навчально-виховного процесу в школі проводиться моніторинг навчальних досягнень учнів по предметам  інваріантної  частини.

Результати навчально-виховного процесу за даними моніторингових досліджень були проаналізовані на педраді  від 29.05.2015 року, протокол № 5.

Протягом навчального семестру  учні школи брали активну участь у  районних  конкурсах, турнірах,  олімпіадах, змаганнях. До Дня української писемності  було проведено конкурс ораторського мистецтва. Переможець шкільного  етапу,  учень 10 класу  Щирий Роман представив  школу на районному етапі, хоча не виборов призового місця.

В цьому навчальному році учні школи взяли участь в районних турнірах: юних біологів, (ІІІ місце, вчитель Кириленко О.М.), юних географів (І місце, вчитель Канцедал Г.В.), юних істориків (ІІІ місце, вчитель Коваленко О.О.), юних журналістів ( ІІ місце, вчитель Щира А.В.).

Проведений Всеукраїнський конкурс учнівської творчості імені Т.Г.Шевченка, в якому взяли участь 7 учнів 5-11 класів. Призові місця зайняли учні: Вербич А. – ІІІ м (5 клас), Гребенчук М. – І м. (7 клас), Гандзюк К. –І м. (10 клас). Робота учениці 10 класу Гандзюк Крістіни була направлена на обласний етап і виборола ІІ місце.

 Учні школи брали участь у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок 2013» (10 учнів), конкурсі «Грінвіч» (2 учні), конкурсі «Кенгуру» (14 учнів), конкурсі «Русский медвежонок» та « Лукоморье» ( 15 учнів), конкурсі «Патріот» (4 учні),   конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика (4 учні).

         В школі діє наукове товариство «Промінь». За рішенням шкільної науково-практичної конференції до участі у районному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН  була направлена  робота учениці 10 класу Гандзюк Крістіни «Взаємозв’язок почуття патріотизму і життєвих цінностей в старшому шкільному віці»  (керівник:  Зудова І.С.). На районному етапі Ганзюк К. зайняла І місце, на обласному етапі отримала Диплом учасника.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін протягом жовтня - грудня  проходив І ( шкільний тур)  олімпад. У них взяли участь 240 учнів 5-11 класів. Переможці шкільних олімпіад (50 учнів)  взяли участь у ІІ-му ( районному ) турі олімпіад.  Учні брали участь у 13-ти  олімпіадах і вибороли 19 призових місць.

Участь учнів  у шкільних та районних олімпіадах, турнірах, конкурсах МАН тощо за останні три роки має тенденцію до зростання. Порівняно з 2013/2014 навчальним роком рейтингові показники суттєво виросли з VІІІ до ІІ місця в загальному рейтингу шкіл району.

Таким чином, можна констатувати, що залучення учнів до участі в олімпіадах, турнірах, конкурсах різних рівнів у школі є системним, а робота з підвищення показників результативності – цілеспрямованою. Це, у свою чергу, підтверджує наявність ресурсу якості в педагогічного колективу в аспекті роботи зі здібними та обдарованими учнями.

Згідно з річним планом адміністративного контролю стану та якості викладання та рівня навчальних досягнень адміністрацією школи були проведені контрольні роботи з математики, алгебри,  української мови у 2-11 класах. Проаналізовано результати навчальних досягнень учнів за 2014/2015 навчальний рік, визначено якість знань. Учні, які мають з одного-двох предметів бали іншого рівня – занесені до групи «резерву».

Середній показник якості навчальних досягнень по школі становить 56 % , що в порівнянні з попереднім показником (І семестр 2014/2015 н.р.)  більше на  6 %. Кількість учнів, які закінчили навчальний рік  на високому рівні зросла з 7 % до 19 %. Кількість  учнів, віднесених до резерву зменшилась. Учні, які закінчили навчальний рік з балами низького рівня відсутні ( І семестр – 5 учнів).         Необхідно відмітити, що більшість учнів 2-11 класів, мають бали достатнього та середнього рівня, збільшилась  кількість учнів високого рівня. Якщо  в 2013/2014 н.р. відсоток учнів з балами високого рівня становив 114 % , то в 2014/2015 н.р. цей показник становить 19% від загальної кількості учнів. Зменшилася кількість учнів, які знаходяться в резерві з 14 до 7 учнів. Необхідно продовжити  індивідуальну роботу  з учням резерву в 2015/2016 н.р.

Результати діаграми показують, що якість знань учнів зросла в 4-му,7-му та 8-му класах. Зменшилися показники якості знань 2-му, 3-му, 5-му, 6-му, 9-11 класах.    

Середній бал навчальних досягнень учнів по класам:

                                                              5 клас – 7,5 б;                           10 клас – 8,5 б;

 3 клас – 9,1 б;                                     6 клас – 8,0 б;                            11 клас – 8,6 б.

 4 клас – 9,6 б;                                     7 клас – 8,7 б;

                                                              8 клас – 7,8 б

                                                              9 клас – 7,7 б;

Аналізуючи навчальні досягнення учнів з окремих предметів, слід відзначити, що якість знань учнів за 5 років зросла майже з усіх предметів, але в порівнянні з 2013/2014 навчальним роком, показники  якості знань менші: з української літератури (84%/58%, вчитель Новіченко Г.Й.), з математики ( 62% 45%, вчитель Книш Л.А.), російської мови (73%/60% вчитель Щира А.В.),з хімії (70% - 62%), зі світової літератури (85%-65%, вчитель Глушко В.М.), з англійської мови (61%-55%, вчитель Барчугіна Л.В.), з біології (80%-60%, вчитель Кириленко О.М.).

Найкращі показники балів високого та достатнього рівнів учні мають з предметів : трудове навчання – 100 % (Зудов С.М.,), «Захист Вітчизни» - 100% (Коваленко О.О.), фізична культура – 89 % (Безуглий С.М.), образотворчого мистецтва – 98 % ( Маслій А.О..).

Отож, при порівнянні результатів якості знань учнів з окремих предметів  відстежується поступове підвищення результатів навчальних досягнень з кожного предмета. Необхідно відмітити, що переважна більшість учнів в минулому навчальному році  навчалася  на середньому рівні, але вчителі   приділяли велику увагу  мотивації  навчальних  знань, підвищенню  рівня  індивідуальної  роботи  з  учнями,  а тому в 2014/2015 навчальному році збільшилася кількість учнів, які мають бали   достатнього та високого рівнів, що говорить про тенденцію збільшення якості знань учнів.                                                                                                                               

За результатами річного оцінювання та ДПА за навчальні досягнення на високому рівні учні школи нагороджені «Похвальними листами», «Похвальними грамотами за вивчення окремих предметів», золотими та срібними медалями:

 Організація роботи по попередженню дитячого травматизму

На виконання  Законів України „Про пожежну безпеку”, „Про охорону праці”, „Про дорожний рух”, відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563, зареєстрованим у Міністерстві юстиції  України 20.11.2001 за № 969/6160 (із змінами), інших нормативно-законодавчих актів, річного плану школи в 2014/2015 навчальному році в школі проводилась робота по попередженню  дитячого травматизму у побуті та під час навчально-виховного процесу з метою збереження життя та здоров'я учнів.

Річним планом роботи  затверджено заходи  з  застереження  дитячого  травматизму на 2014/2015 навчальний рік .

                        На  нарадах  при  директорові  розглядались  наступні  питання : «Стан  ТБ і протипожежної безпеки при орг. НВП. Планування роботи по попередженню дитячого травматизму»(29.08.14) , «Організація роботи з охорони праці, техніки безпеки»(03.09.13), «Перевірка дотримання ТБ в навчальних кабінетах»(25.12.14), «Пожежна безпека; підсумки роботи з попередження дитячого травматизму, профілактики правопорушень» (27.05.15)

За  2014/2015 навчальний рік в школі не було жодного випадку дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу,  але сталося 6 випадоків дитячого травматизму   в  побуті.

В порівнянні з 2013/2014 навчального року кількість випадків дитячого травматизму збільшилась (2012/2013 н.р. - 6 випадків; 2013/2014 н.р.- 2 випадки)

Методична робота

Відповідно до місії школи: Забезпечення оптимальних умов для соціалізації кожної дитини, перетворення школи на соціокультурний центр села  в 2014/2015 навчальному  році  школа згідно рішення педради від 30.05.2012, протокол № 6 продовжувала працювати  над  проблемами:

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ НА ОСНОВІ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ, РОЗВИТКУ ЙОГО ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЧЕРЕЗ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ»

ВИХОВНА ПРОБЛЕМА: «СОЦІАЛІЗАЦІЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ТА ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ»

Методична роботу з педагогічними працівниками школи в 2014/2015 навчальному році здійснювалась за такими пріоритетними напрямами:

  • надання методичної, інформаційної, консультативної допомоги кожному педагогові;
  • налагодження системи моніторингових досліджень якості рівня навчальних досягнень учнів;
  • активізація роботи педагогічних працівників щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання учнів;
  • методичне забезпечення переходу навчально-виховного процесу у 1-х, 2-х, 3-х класах за новими програмами в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти;
  • методичне забезпечення переходу навчально-виховного процесу в 5-х і 6-х класах за новими програмами в умовах упровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
  • покращення організаційно-методичної роботи з обдарованими дітьми, розширення роботи з залучення учнів до участі у предметних конкурсах, турнірах, олімпіадах;
  • спрямування роботи вчителів 10-х і 11-х класів на якісну підготовку учнів до проходження зовнішнього незалежного оцінювання;
  • створення організаційних, методичних, інформаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікацій кожного педагогічного працівника школи;
  • вивчення, узагальнення, поширення та упровадження ефективного педагогічного досвіду вчителів школи,  активізація діяльності вчителів у професійних конкурсах.

        У процесі роботи над методичною проблемою школи працює чотири  шкільних  методичних  об’єднання вчителів:  гуманітарно-естетичного циклу, природничо-

математичного та здоровʼязберігаючого циклу, вчителів початкових класів, класних керівників.

        Можна відзначити ефективність роботу  таких методичних об’єднань:

–вчителів початкових класів (керівник Рожнова І.О.)

–класних керівників (керівник Маслій А.О.)

–вчителів гуманітарно-естетичного циклу (керівник Гандзюк О.М.)

Проводились  такі  колективні  форми  роботи:  педагогічні  читання («Освіченість як чинник розвиттку особистості школярів у спадщині Сухомлинського») (грудень)), тренінги («Розвиток комунікативної компетентності педагогів» (вересень).

Змістовними були семінари-практикуми в  рамках  постійно діючого «Шляхи  удосконалення  форм  і  методів  навчання і  виховання».

В  цьому  навчальному  році  атестувалося 4 вчителя:   вчитель російської мови Щира А.В. на  присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії», вчитель історії Міхельсон С.Л. на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії  «спеціаліст І категорії», вчитель хімії Маслій А.О. на  присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії», вчитель української мови та літератури Гандзюк О.М. на присвоєння    кваліфікаційної категорії  «спеціаліст І категорії». Вчителі провели ряд відкритих уроків та виховних заходів, взяли участь у виставці-презентації педагогічних ідей і технологій. Робота вчителя російської мови  Щирої А.В. «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках російської мови та світової літератури засобами медіаосвіти» та робота вчителя хімії Маслій А.О. «Хімічні цікавинки» були направлені на районний та обласний етапи і отримали Дипломи ІІІ ступеня.

У  І (шкільному) етапі  взяли участь 240 учнів, які навчаються в 6-11 класах.  Необхідно зазначити, що кількісний склад учасників І етапу олімпіад збільшився.        До  ІІ (районного) етапу згідно квоти відділу освіти  заявлено 50 учні. Учні брали участь у 13-ти  олімпіадах і вибороли 19 призових місць

Протягом року особлива увага зверталася на викладання в 1-3-х та 5-6-х класах за   новими програмами в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової загальної середньої освіти та базової і повної загальної середньої освіти

   В 2014/2015 навчальному  році продовжується  робота  по  профілізації навчання. Згідно анкетувань учнів та  батьків  в  школі  впроваджено:

  • Профільне  навчання: української філології – 10 кл.
  • Універсальний профіль (з вивченням російської мови) – 11 клас.

       Аналіз підсумків навчально-методичної роботи за 2014-2015 навчальний рік дає підстави зробити висновки, що педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізовує мету виховання, навчання та розвитку дітей, поставленого на початку навчального року, знаходиться  в  творчому  пошуку і  дає підстави вважати, що загальношкільна методична проблема педагогічним  колективом  реалізується.

 Виховна  робота

Глушківська ЗОШ І-ІІІ ст. здійснювала виховну роботу протягом 2014-2015 н.р. відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про охорону здоров’я», «Про охорону дитинства», Загальнодержавної Програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН» на період до 2016 року, Комплексної Програми профілактики правопорушень в Харківській області на період з 2011 по 2015 роки, Районної програми «Обдарована молодь Куп’янщини» на 2013-2017 роки, Програми «Обдарованість», затвердженої засіданням педагогічної ради школи, протокол від 31.08.2010 р.№ 12, Концепції громадянської освіти в Україні державних національних програм, законодавчих актів Президента України, Уряду, Верховної Ради України, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Головного управління освіти і науки Харківської облдержадміністрації, розпоряджень та методичних рекомендацій відділу освіти Куп’янської райдержадміністрації і побудована на ґрунті національної культури і національних традицій та згідно «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» і направлена згідно методичної та виховної проблеми роботи школи на забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня компетентності педагогів та соціалізацію учнівської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти.

Протягом  поточного навчального року школа продовжувала працювати як ГАШ. Діяльність ГАШ направлена  на реалізацію трьох головних  напрямків – демократизація  школи, партнерство  школи  і  громади, волонтерство. Ведеться  робота над соціально значущими  проектами: «Лідер», „Колосок пам’яті”, „Гармонія”, „Милосердя”, «Здоров’я», „Калейдоскоп”, „Парк”.

      У  школі серед учнів 5-11 класів працює  дитяча  організація „Шкільне  містечко”,  яка  направляє  роботу  окремих  міністерств. Учні 1-4 класів об’єднані в дитячу організацію „Барвінчата”.

У кожному класі були організовані та проведені різноманітні форми виховної діяльності, спрямовані на організацію учнівського самоврядування, усвідомлення того, що діти вже школярі і мають широкий спектр можливостей для самореалізації (у початкових класах). У 5 – 11 класах з 02.09 по 12.09.2014 року пройшли вибори в органи класного самоврядування. 

В школі діють дві дитячі самоврядні організації «Барвінчата» (для учнів 1-4 класів) і організація «Шкільне містечко» (для учнів 5-11 класів)

Згідно «Основних орієнтирів виховання» кожен клас працює над реалізацією власних проектів.

Завдяки активності шкільного самоврядування життя в школі вирує різнобарвністю та різноплановістю. А найактивніших завжди чекає нагорода. Окрім гарного настрою та змістовно проведеного часу, беручи участь в усіх шкільних та районних конкурсах, учні нашої школи змагаються за звання «Кращий клас - 2015» та «Учень року - 2015». Переможці цих конкурсів, які проходять в рамках соціально-значущого проекту «Лідер», визначаються за рейтинговими таблицями, в яких фіксуються бали за перемогу чи участь у  шкільних, районних та обласних конкурсах, фестивалях та олімпіадах.

У 2014-2015 н/р переможцями в конкурсах стали:

  • «Учень року – 2015» (початкові класи) в номінації «Творча особистість» - учениця 3 класу Костюк Анастасія;
  • «Учень року – 2015» в номінації «Інтелектуальна особистість» - учениця 10 класу Гапоніна Світлана;
  • «Кращий початковий клас – 2015» - 1 клас, класний керівник Росенко Л.В.;
  • «Кращий клас – 2015» серед 5 – 11 класів – 10 клас, класний керівник Гандзюк О.М.

У поточному 2014-2015 навчальному році в нашій школі діє «Школа лідерів». Протягом звітного періоду було заплановано та проведено 3 заняття для учнів старших класів: 1 – «Лідер – це ти», 2 – «Пізнай себе й інших», 3 – «Лідерство в дії». Заняття проводили: Гончарова Катерина, Росенко Катерина та Кругляк Анастасія.

Правова освіта учнів здійснювалася на уроках правознавства в 9кл., 10 кл. Гурток або факультатив правознавчої спрямованості не працює внаслідок відсутності коштів у бюджеті.

Планування роботи щодо правової освіти та профілактики правопорушень серед учнів у позаурочний час здійснюється в річному плані виховної роботи, помісячному плануванні та в щоденниках класних керівників на навчальний рік.

Класні керівники щодня заповнюють журнал обліку відвідування занять учнями школи та у класних журналах заповнюють сторінку обліку відвідування учнями уроків.

Щосереди до районного відділу освіти подається інформація про пропуски занять учнями за тиждень.

Аналізуючи відвідування учнями школи, необхідно відзначити, що основна причина відсутності учнів – по хворобі, тому класним керівникам необхідно більше звернути увагу на роботу з учнями та батьками щодо зміцнення здоров’я учнів школи. 

Разом з цим, необхідно відзначити, що найбільша кількість пропусків на 1 учня днів припадає на 9 клас (кл. кер. В.О.Коротич) та в 11 класі (класний керівник Л.А.Книш). По хворобі найбільше пропускали уроки учні 11 (кл. кер. Л.А.Книш). Найменша кількість пропущених днів з поважних причин та за хворобою у 10 класі (кл. кер. О.М.Гандзюк).

Протягом 2014-2015 н.р. не було учнів, які б систематично не відвідували заняття або не відвідували школу без поважних причин.

Класні керівники молодших класів проводили години спілкування: «Мій рідний край, моя земля», 1 кл., (кл кер. Росенко Л.В.), «Добро й милосердя єднають серця», 4 кл. (кл.кер. Пономаренок Т.М.); усний журнал «Моя Батьківщина-рідна Україна», 3 кл. (кл.кер. Мараховська І.М.); конкурс- гра «Ігри патріотів», 2 кл. (кл кер. Рожнова І.О.). дані виховні заходи були пізнавального характеру, адже у молодшому шкільному віці у дитини формується здатність пізнавати себе як члена сім’ї, родини, дитячого об’єднання; як учня, жителя міста чи села; виховується любов до рідного дому, школи, вулиці, своєї країни, її природи; до рідного слова та державної мови, побуту, традицій, культурних особливостей як рідного, так й інших етносів українського народу.

У підлітковому віці виховується духовно-осмислений, рефлексивний патріотизм, який поєднує любов до свого народу, нації, Батьківщини з почуттям поваги до інших народів, своїх і чужих прав та свобод. Тому у 5 – 9 класах було проведено: бесіда «Ми -громадяни України», 5 кл. (кл кер. Новіченко Г.Й.), калейдоскоп пісень на військово-патріотичну тему «Пісні з Афганістану», 6 кл. (кл кер. Бурчугіна Л.В.), спортивна естафета «Козацькі забави», 7 кл. (кл кер. Кириленко О.М.), конкурс малюнків «З чого починається Вітчизна», 8 кл. (кл кер. Маслій А.О.), усний журнал «Голодомор – трагедія українського народу», 9 кл. (кл кер. Коротич В.О.). 

Планування роботи щодо підвищення ваги виховної функції сім’ї та підняття її авторитету, підготовка молодого покоління до дорослого сімейного життя в позаурочний час здійснюється в річному плані виховної роботи, помісячному плануванні та в щоденниках класних керівників на навчальний рік.

Найголовнішою подією даних батьківських зборів є винесення подяк батькам, які активно допомагали школі у справі навчання і виховання дітей, а також за сумлінне виконання ними батьківських обов’язків, яке підтверджується перемогами їх дітей у різноманітних олімпіадах, конкурсах, турнірах тощо.

Здійснення системного родинно-сімейного виховання є однією з головних складових виховання підростаючого покоління України.

Для підтримки та розвитку творчого потенціалу молоді в Глушківській ЗОШ І-ІІІ ступенів протягом 2014-2015 навчального року був складений та затверджений директором школи план реалізації районної Програми.

На обліку в Глушківській ЗОШ І-ІІІ ступенів знаходиться 16 обдарованих дітей. Практичним психологом школи І.С.Зудовою проведено анкетування цих дітей. Сформовано банк даних обдарованих дітей.

Проведена педрада-консиліум«Дорога в 5-й клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності» та розглядалося питання «Структурування знань – необхідна умова якісного навчання».

Протягом жовтня в школі був проведений І (шкільний) етап учнівських предметних олімпіад, переможці яких брали участь у ІІ (районному) етапі. За підсумками проведення ІІ етапу предметних олімпіад учні школи посіли 19 призових місць.

З обдарованими дітьми проводилися додаткові заняття з предметів з метою підготовки до участі в предметних олімпіадах.

З обдарованими дітьми проводилися додаткові заняття з предметів з метою підготовки до участі в предметних олімпіадах.

Переможцями та призерами ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін стали:

Мельниченко Т., учениця 8 класу, 3 м. – географія, 3 м. – біологія;

Гапоніна С., учениця 10 класу, 3 м. – географія; 2 м. – англійська мова, 2   м. – біологія, 2 м. – історія;

Гончарова К., учениця 11 класу, 2 м. – географія;

Томко І., учениця 8 класу, 2 м – англійська мова, 3м. – укр. мова і література, 3 м. – інформатика;

Щирий Богдан, учень 7 класу, 2 м. – хімія;

Зінченко Дарʼя, учениця 7 класу, 3 м. – укр. мова та література;

Росенко Катерина, учениця 9 класу, 2 м. – укр. мова та література;

Шведун Дарина, учениця 9 класу, 2 м. – біологія;

Шаповалова Олеся, учениця 9 класу, 3 м. – історія, 3 м. – правознавство;

Щирий І., учень 10 класу, 3 м. – англійська мова;

Тедеєва Д., учениця 11 класу, 2 м. – фізика;

Бессонова С., учениця 11 класу, 3 м. – астрономія;

З батьками обдарованих дітей проводиться індивідуальна робота щодо підтримки, розвитку обдарованості.

Педагогічним колективом школи забезпечувалась участь дітей в конкурсах районного, обласного та Всеукраїнського рівнів. Педагоги творчо підходять до підготовки учнів та їх участі у конкурсах усіх рівнів. Про це свідчить тенденція зростання кількості учасників та призових місць.

Протягом 2014-2015 навчального року учні школи взяли участь у 33 конкурсах та посіли 21 призове місце.

з/п

Назва конкурсу

К-ть

учасни

ків

Результат

1

Районна новорічно-різдвяна виставка «Флористична композиція»

1

 

2

Конкурс ораторського мистецтва „Тарас Шевченко – взірець українського патріотизму”

1

 

3

Турнір юних біологів (районний етап)

5

ІІ м

4

Турнір юних правознавців (районний етап)

4

ІІІ м

5

Турнір юних географів (районний етап)

5

І м

6

Конкурс на кращу стінну газету з електротравматизму

1

 

7

Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»

1

 

8

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням

Номінація

«Літератури»

«Історія України та державотворення»

 

 

 

1

1

 

 

 

І м

9

ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням

Номінація

«Літератури»

 

 

 

1

 

 

ІІІ м.

10

Районний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.. Т.Г.Шевченка

1

ІІІ м.

11

Міський конкурс дитячої та юнацької творчості «Історія однієї іграшки»

Номінація:

«Історія однієї іграшки»

«Зимовий пейзаж»

 

 

 

1

2

 

 

 

+

12

Фестиваль ЮІР

12

ІІ м

13

Конкурс «Місцеве самоврядування – це ми»

1

 

14

Районні змагання з легкої атлетики

9