Глушківська ЗОШ І-ІІІ ст. Куп’янський р-н



0


Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Категорії розділу

Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Історія школи

Директор: Канцедал Ганна Вікторівна Адреса: 63751, с.Глушківка, вул.. Соціалістична, буд.86, Куп’янський район, Харківська область Телефон: (05742) –36-2-40 Факс: (05742) –36-2-40 Email: kup-glush@rambler.ru Веб-сайт: http://glushkowka.at.ua Інформація: В центрі мальовничого села Глушківка в 1982 році була збудована чарівна школа-восьмирічка, яка об`єднала Колісниківську восьмирічну та Глушківську початкову школи . А вже у 1985 році вона була реорганізована в Глушківську середню школу . За 29 років існування випущено 556 учнів. Із випускників нашої школи медалями нагороджено 22 чоловіки, з них 20 – Золотою медаллю, 4 – Срібною медаллю. 10 випускників працює в нашій школі, з них - 6 вчителів. Два випускника працюють директорами шкіл в Куп’янському районі. В педагогічному колективі працює 22 вчителя, серед них : „Старший вчитель” – 2 Вища категорія – 6 Перша категорія – 7 Друга категорія - 3 «Спеціаліст» - 5 Практичний психолог - 1 В школі є своя їдальня, спортивний зал, спортивний майданчик, бібліотека, комбінована майстерня та 11 чудово оформлених руками вчителів та учнів кабінетів. Кількість учнів: В школі навчається 133 учні. Тип громади: мешканці сіл Глушківка та Колісниківка, Глушківська сільська рада, сільськогосподарське товариство «Мрія», Глушківський та Колісниківський будинки культури. Філософія: Соціальна роль сільської школи, на наш погляд, відрізняється від міської. Школа на селі – це освітній, культурний, просвітницький та інформаційний центр. Життя, що вирує у школі, активно обговорюється всіма мешканцями мікрорайону і дається певна оцінка її діяльності. Водночас, є деякі проблеми. Школа, не дивлячись на її щільний зв’язок з громадою, дещо відокремлена від неї. А час ставить перед закладами освіти нову задачу: об’єднати зусилля педагогів, сім’ї та громади з метою демократизації шкільного життя та розвитку державно-громадського управління. Як же залучити до життя школи громаду? Треба шукати нову мотивацію, методи, підходи до співпраці. І ми вважаємо, що якнайкраще для цього підходить трансформація класичної школи в ГАШ. Мета: формування в дітей та молоді системи цінностей, національної свідомості, чіткої патріотичної позиції, розвиток творчого потенціалу особистості; залучення кожної дитини до активної громадської діяльності для її успішної соціалізації. Завдання:  залучення членів громади до процесу управління школою та процесів прийняття рішень, що стосуються розвитку громади.  формування в учнів ціннісних ставлень (“Основні орієнтири виховання…”) через сім’ю, громаду;  соціалізація, формування соціально значущих якостей особистості, які відповідають потребам соціуму, який швидко змінюється;  виховання через громадсько-корисну діяльність;  активізація волонтерського руху;  взаємодія школи з підприємствами та установами, що знаходяться на території сільради, з іншими школами;  залучити нових партнерів для створення спектру послуг для дітей, молоді, родин, громади;  ефективне використання ресурсів школи в інтересах всіх мешканців громади та ресурсів громади в інтересах школи;  створення виховного середовища через об’єднання педагогічних впливів школи та оточуючого середовища, залучення батьків та мешканців громади в процес навчання дітей та в життя школи;  створення позитивного іміджу школи. Провідна наукова ідея: запровадження сучасних підходів до управління закладом освіти, а саме адаптивного державно-громадського управління, через створення і розвиток громадсько активної школи, спрямованої як на формування життєвих компетентностей учнів, їх громадянськості, так і розвиток громади.